maymay https://hizliresim.com/JVkV8W Hastaneye gidicez ama merak ettim acaba anlayan bakabilirmi nasıl çıkmış neyi yuksek az diye
Babe maymay 13se sanirim isin almayabilirsin bolca emzirmenizi önerebilir.bizim 15.7 degerle yatisimiz yapildi doktorumuz 15 olsaydi yatirmazdim dedi.1 gece kaldik 12ye dustu taburcu olduk
Handecelik maymay biluribin sarılık değeridir 15 ten sonra bebeklerde ışın verelim diyorlar Bizim 17 de vermişlerdi.