Kızlar 38 gün oldu doğum yapalı 15. Gün muayenesinde doktorum plesenta parçaları kalmış diye düşük hapı vermisti az az gelmişti 3-4 gün önce durmayan parçalı kanamam başladı ve zaman zaman plesenta parçaları geliyor doktora gideceğim yarın covitti doktorum o yüzden gidememiştim başına böyle bir sey gelen oldu mu ne yaptınız