Anneler kızım 51 günlük. Bir süredir gaz sancısı çekiyordu öyle böyle değil sabahtan akşama kadar ağlıyordu. Titreye titreye ağlardı. Ne yaptıysak olmadı bizde battaniyeye koyduk ağlaması kesilirdi bir süre öyle uyuttuk. Mecbur kaldım çünkü ağlamaktan kıpkırmızı oluyordu. Başka türlü uyumuyordu. Şimdi de her yolu deniyorum uyumuyor battaniyeye koymamla bir iki sallamaya uyuyor. Ben bu battaniyede sallamayı nasıl bırakabiliriz ? Nasıl uyutsam ne yapsam bilemiyorum. Beşikte sallamayla da durmuyor