Aryam1 17 gün önce sezeryan olduk, fakat doğumdan çıktığım andan beri göbeğim kap kara, sizin nasıl anneler?
deletedmom4842 Aryam1 Çatlaklar mı kara yoksa göbeğin komple mi karar hani hamileyken bazı bölgeler kararır yaöyle mi
Nldm Aryam1 Benimde öyleydi yavaş yavaş geçiyor duştayken keseleyin bol bol göbek kendini topladıkça geçiyor. Benim 45 50 günlükken tamamen geçti sanırım
Ozteber Benimde koyu ama ben hamileliğinde tatile gittim bronzlasmistim karnım küçülünce ondan köyü olarak kaldı diye düşündüm ondan degilmiki🙄
Merylu İki ay olacak nerdeyse dogum yapalı amahala kara duruyor göbek deliğim ne zaman geçer bende bu durumdan çok sıkıldım kirli gibi duruyor 🤷♀️
Mervclk Aryam1 benim de öyleydi 1 ay kadar oldu çatlaklarim için yağ sürüyordum kir gibi yağla kalkti hemen bembeyaz oldu simdi yine koyulasti anlamadim hiç 🤷♀️