Kızlar benim bebeğinde aynen dediğiniz gibiydi. O dönem çok yorucu ve mutsuz geçmişti ama şimdi hiç öyle değil. Sizinki de geçer merak etmeyin öyle kalmıyorlar 😊 biz şuan 3,5 aylığız gün içinde uykusunu aldıysa gayet keyifli oluyor oynuyor ben de keyif alıyorum.
o dönem gaz sıkıntıları çok oluyor, gaz olunca uyku uyumuyorlar, uyumayınca dinlenemiyorlar ve yorgun mutsuz mızmız oluyorlar. Bir de kendini oyalamayı hiç bilmediklerinden hep kucak hep kucak😀
şuan 1 saat oyun halısında kendi durabiliyor çok şükür maşallah diyim. Ben de işlerimi yapabiliyorum, sabredin geçcek geçcek 😀