Baby01 14 aylık kızım için sipariş verdim.Siz kaç kaşık ve saat kaçta veriyorsunuz.Açlık tokluk durumu nasıl oluyor?Bir de faydasını gördünüz mü iştah konusunda.Yardımcı olursanız çok sevinirim ☺️
Merveges Baby01 1 yaşına giridginden beri veriyorum şuan 16 aylık doktor 1 çay kaşığı vermemi önerdi genelde ne çok ne de çok tokken veriyorum midesi bulanmamasi için gündüz öğle yemeğinden 1 1 buçuk saat sonra icirmiyorum ben
minniegibi-amadegil Baby01 henüz başlamadım ben hamilelikte kullanmıştım. Şimdi iki yaşına girecek kızım İçin şurubunu kullanacağım. Doktorumuz şki yaş öncesine tavsiye etmiyoruz demişti. Muhtemelen ölçüsü bir tatlı kaşığı kadardır. Genel de şuruplarını öyle veriyor çünkü.