Arkadaşlar merhaba kanz oto koltuğu kullanan varmı memnunmu 4yasa kadar kullanılabilir diyor genelde yorumlarda kararsız kaldım kullanıp memnun olan varsa yazabilir mi teşekkürler 🥰🥰🥰 ya da buna eş değer önerilecek oto koltuğu markası varmı fiyat 1500maksimum