Merhaba arkadaşlar, bebeklerimizin iyi uyuması için uygulayıp sonuç aldığımız yöntemleri yazalım mi?
Ben uyku egitimi aldirmaktan vazgeçmiştim ne yapabilirim diye düşünürken odaya, makinede detarjansiz yikayip çok az sıktırdıgım havlulari serince daha konforlu uyudugunu tespit ettim. Bir de yatmadan iki saat once sebzeli makarna verdigim gün tesadüf mu bilmiyorum kesintisiz uyumuştu. Onu bir daha denicem😅 Yastığına da orjinal uçucu lavanta yağı damlattim birkaç damla onun işe yarayıp yaramadigini diş donemi bitince anlayacam. Sizin var mı başka tespitleriniz