Acemiannee25 bence ne kadar uzun sure biri yanınızda durursa o kadar zor alısırsınız birine guvenince insan daha rahat geliyor ve sonrasında epey zorlanıyor. Bence gitmesi iyi olmus hep sunu derim kimse annesinin karnından anne olarak dogmuyor zamanla kendi cocugunun mukemmel annesi oluyor 💞 o yuzden hic uzulmeyin siz bakmıyorsunuz zaten bebişler kendilerine cok guzel baktırıyorlar 😀 onlara göre sekilleniyor insan ve zamanla hersey duzene giriyor hic sıkmayın, canınızı ilk dogumumda 8 gun birileri vardı yanımda ikinci dogumumda 3 gun kaldılar zor oluyor ama kendi alısınca insan daha kolay kabullenir o hayatı