Kızlar 25.inde yani cuma günü oğlumun 6 ay aşıları yapıldı. İlk gün gece sadece huzursuz oldu. Dün geceden beri ateşi var 38 i gördük. Bir çay kaşığı calpol verdik. 37 lere indi. Gün içerisinde yine 37 ve 36 larda görünüyor. Hastahaneye götürdüm. Kendi doktoru olmadığı için devlet hastahanesine gittim yakın diye. Bana kulak iltihabı var antibiyotik yazıyorum dedi. Bende daha çok küçük olduğu için kullanmak istemediğimi söyleyince dolven verdi. Diş mi aşı ateşi mi yoksa kendi doktorunun göremediği ( ki cuma günü aşı sonrası kontrol etti ve herşey normal dedi ) kulak enfeksiyonu mu? Daha önce yaşayan var mı bu durumu napacağımı bilemedim. Yavrum şuan halsiz bi şekilde yatıyor . Ateşi normal