HamzasMomy Kiziminda reflüsü var ama sizin gibi önceden (nedense) akıl edemedim bunu. Ebe tam asiyi verirken “aaaaa, ya kusarsa yine dedim” 😂 o anda jeton düştü.
Ben evden çıkmadan, yanı Aşıdan bi 30-45 dakika önceden karnını doyurmuştum. Düşünmeden yaptım bunu ama çok şükür çıkartmadı geri. Yoksa giderdi vallah 200 küsür lira 🙄