Merhaba anneler. Oglum 2-3 gündür cok mutsuz, huysuz ve memnuniyetsiz. Her seye agliyor ama yalandan sinirleniyor bagiriyor istedigi olmadigi zaman küsüyor cok nazli resmen huyu degisti baska bir cocuk oldu 🥲 sag taraftaki azi disi ve köpek disi patlamis sol taraftakiler de cok sis patlamak üzere. Acaba onun sikintisi midir bu? Yoksa ne olmus olabilir sizce? Ergenlige mi girdi 🥲 15 bucuk aylik 🎈