Ayazzmomms Ay kızlar 5 aydan sonra emzık tuttu çok şükür uykusuna çok etkısı oldu ınsallah böyle devam eder çok sevinçliyim 😂
yareninannesi888 Ayazzmomms benim kızımda 5.ayına kadar asla tutmadı 5 aylıkken bibsi tuttu aldıklarımı ara ara deniyodum bir ay geçti geçmedi tükürüp attı dahada almadı emzik düşmanı bir bebekti şu an 15 aylık torunlarıma kullanıyoruz oyuncak olarak emzikleri 😂
Ayazzmomms yareninannesi888 ahahah ya bende de öyle olcak gibi ama ınsallah olmaz gurbette yalnızım çok yoruyor benı 😂
yareninannesi888 Ayazzmomms ahh gurbetlik ah emzik büyük kurtarıcı arkadaşlarımdan biliyorum ama sağ olsun bebeler işimizi kolaylaştırmayı hiç istemiyor 😂