Liyaninannesiiii 5 aylık oğlum 2 aylıkken yavaş yavaş başladım düzeni oturtmaya çünkü geceyi gündüzü bilmiyordu 2 aylık aşıdan sonra başladım o ağlama krizini bitirsin diye ilk önce saatleri değil de gece gündüzü öğretmek oldu çünkü gündüz kesintisiz 5 6 saat uyuyor gece sabaha kdr ayakta kalıyordu gece gündüzü öğrenince saatleri de yava yavaş düzelttim sabah 9.30 uyanıyor 11.30 da yatıp 1 de kalkıyor 3.30 tekrar uyku 5 de kalkıyor 7.30 uyku 8.30 9 arası kendi uyanıyor sonra 11 de gece uykusuna geçiyor uyku saatlerinşn arasını en az 2. 30 saat tutmaya özen gösteriyorum gece 3 de sabah 6 da kalkıyor genel de ama değişiyor gece tabi genelde 2 kez kalkıyor şuanlık böyle şimdi de gece uykusunu 10.30 düşürüp yavaş yavaş 9 kadar indirmek istiyorum ama eşim vardiyalı çalıştığı için 10 doğru geliyor bazen o yüzden 10 kdr anca düşürürüm gündüz uykusunu 2 ye düşürceğim 6 aylık olmasını bekliyorum