Ay sırt sağlığımdan oldum yemin ederim. Bebişim 3 ay 18 günlük. 1 haftadır uykuya geçmekte aşırı direniyo zaten. Şimdiye kadar ayakta hafif hafif sallayarak uyuttum hep geceleri sorun yoktu. Besleyip beşiğine koyuyorum yatıyorum 1 saat sonra vızıldanıyo..sağ sol çeviriyorum hep aynı konumdan rahatsızdır diye en fazla yarım saat daha uyuyor..Taaa ki ayağıma alıp sallayana denk. Gece 2 3 4 5555 kere ayağa alıp sallamaktan yıldım. Bende geriye doğru yatıyorum o şekilde🥲ağlıycam, sallayan kurtulan var mıııı