Salmanc koncuy69 kargo ne kadar tutar bilmediğim için 🤷♀️ En fazla 45₺ verebilirim kargosunu da bilemiyorum. Sadece marka farkı var o markayı bilmiyorm bende ki weebaby . Elektrikli olanı kullandığım için manuel de doğum yaptığım gün aalındığı için kaldı kutusuyla
Gulsahm Ben aldım kullanamadım manuel iyi değil uğraşıyorsun iki saat sonrasından elektrikli aldım çok memnun kaldım 2 saatte bir sağıyorum manuel almayın derim ben kullanamadım