Esinn97 Merhaba anneler. 5,5 aylık bebeğim uzun zamandır 30,45 dakika uyuyor. Beşiğine koymamla uyanıyor. Sizin bebekleriniz nasıl? Uykudayken ellerini, kollarını oynatıp sıçrıyor çok çabuk uyanıyor.
cerkezkiz06 Esinn97 3.5 aylik oglum var ayni sekilde. Emzigi agzina dayayip basinda beklersem ancak 2-3 saat uyuyor. E ama ben hic bir isimi goremiyorum ne yapacagiiimmm 🥺🥺
aminekzl_ Bizimki de 5bucuk aylik ayni durum bizde de var başında oturup sallamazsam uzun uyumaz Esinn97
Mavis34 Esinn97 4 aylığına gün.iconde sabah ilk uykusunu 1 saat yapar sonra 3 tane 20 dk yarim saatlik uykular yapar gece 11 de gece uykusuna geçer bu aralar ayaktayız gündüz bazen tek uykuyla geçiyor
Yusaydef cerkezkiz06 Aynıyız ya emzik ağzından düşsün uykusu açılıyor 3.5 aylığz bide hafiftne sallama gerekiyor
cerkezkiz06 Yusaydef ya bende sallasam hemen gozleri kayiyor ama hiccc sallamamaya calisiyorum. Bi arkadas ben 6 ay dayanabildim sallamadan demisti. Simdilik bizde sular durgun ilerisini bilemicem uyumasi icin gerekirse sallarimda. Ama ufak ya bebeklerimiz belki baska cozum yontemiyle sallama evresinden kil payi kurtulabilirsiniz aliskanligi tam oturmadan
Yusaydef cerkezkiz06 ah canım hiç durmuyordu bizimki sallamakla bulduk çözümü Ama tabi.ki kendiliğinden uyuması daha iyi var mı çözüm önerin
cerkezkiz06 Yusaydef ay inanin deneme yanilma yontemi bu isler ya :( ben biraz pispsiliyorum azicik elimle minik ritimsel bi sekilde hafifce vuruyorum, gozunu kapatiyorum kundak yapiyorum. Uykuyu bolebilecek her seyi bastan engelliyorum😁 emzigi kesinlikle kullaniyorum cidden cok yardimci oluyor. Beyaz gurultuyu kullaniyorum bide youtubeda lullabies for babies yazinca cok guzel klasik sakin muzikler caliyor bazen onunlada uykuya daliyor.
Sinem_ayaz 5 ay 20 günlük benim kızım sallayarak uyuyor bırakırsam hemen uyanıyor sabah yarım saat salladim şimdi de 1 saati geçti sallıyorum yine uyuyor bı kişiyi kitliyor evde 3 yaşında oğlum da var bu sefer o durmuyor nasıl kendi uyuyacak bilmiyorum
Nursemommm Esinn97 bende bebegimi sallayarak uyuturdum sallamayı kesince daha iyi uyuyor uyku eğitimini bir düşünün isterseniz
aminekzl_ Nursemommm siz iyku eğitimi verdiniz mi? Hangi metodu kullandınız? Kac aylikken basladiniz?
Nursemommm aminekzl_ bebeğimin gazi biter bitmez yani 4.ay başında başladım aslında egitmenler atak bitimini öneriyorlar ama bir yerde okumuştum uyku eğitimi alan bebek uyku gerilemesi ile başaçıkabiliyormuş belli bir metot kullanmadım sadece oyuncak aldim ve onunla yatırdim ninni ve emzikte yardımcım oldu. Uyku sinyallerini takip ettim yani illa şu saatte uyucak diye bebeği zorlamadim zorlasaydım uyumazdı o yüzden onu dinledim saat işini bir sonraki aşamada çözdüm. yavaş yavaş saatleri kaydirdım. Uyku aralarında da bol bol yordum aktiviteydi vs.