Denizada0 bende şaşırdım valla hergun napsam diye , 2 yaşında katı şeyleri hala doğru dürüst yemiyor o yüzden çoğu şeyin hala çorbasını yapıyorum 🤦♀️ bugun istiridye mantar corbasi yaptım kızım çok beğendi bakalim oğlumda beğenecek mi 🙈 kereviz, pancar, pırasa, karnabahar bunları hergun degisik çorba gibi yapıyorum tam çekmiyorum puturlu halde kalıyor biraz