Yensar 3 yaşında nerdeyse ama bi türlü kilo almıyor hep iştahsız bi çocuktu hala da öyle ne yapıyorsunuz ne yediriyorsunuz bu çocuklara yahu 😔
Pinar_kb Yensar herhalde en az kilo çocuk bendim 🤔 1. Sınıfa 15 kiloyla başladım. Kızımda bana çekmiş herhalde 16 aylık 8850gr 🤦♀️
Ayseee27 Yensar benimki 22 aylık olacak benimkide hep iştahsız bende doktora götüreceğim yine bu hafta çözüm bulamadım
Yensar 333 13.4 kg ama benim dememle hiç istemez bişey çikolata bile biz hiç vermedik belki ondan istemiyor ama be bilim 7 saate bir falan acıkıyor o zaman güzel yiyor görüyorum 5 öğün falan yiyor çocuklar nasıl yapıyorlar bilmiyorum
Ayse-61 İştahsız çocuk çok zor bilirim. Sanki sadece hava ile yaşıyorlar. Bir gün bizlerde iştahla her şeyi yediklerini göreceğiz inşallah.Ben de bekleyeyim burada.
Clkkoc Yensar ay benim kızım 3 yaş 2 aylık 12 kilo kötünün kötüsü de var şükür edin bence 🤦🏻♀️ Ağzındaki lokmayı 8 saat ağzında turun öyle uyuyup uyanıyor bu dünyadaki en zor şey yemeyen çocuk gerçekten kızımın bu yememe sorunu beni bitirdi kimden ne duyduysam ne vitamin ne doktorlar yapmadığım hiç bişey kalmadı maalesef ama yine sonuç aynı 🤦🏻♀️ Rabbim hepimizin yavrusuna bol iştah nasip etsin inşallah 🤲🏻
Dilaylaa Yensar kilosu iyi benim kızım üç yaşında kilosuda aynı sizinkiyle yemesi ne çoktur ne azdır normal yiyor. Yani sağlığı yerinde ise sorun yok kilo iyi birşey değil.
Zfm Pinar_kb ilk defa benim oğlumla aynı kiloda olan biri yazdı. 16 aylık 9 kilo yok bile. Meme emiyor mu acaba? Ben memeden kesmeyi düşünüyorum bu yüzden.
Yensar DefneRana3881 bi günlük beslenme örneği atar mısınjz size zahmet 2 ay var 3 olmasına 14 olsa mutluluktan havaya uçacam
DefneRana3881 Yensar beslenme mi 🤦🏻♀️ Sabah kahvaltı yaptırıyorm bir yumurta 1 zeytin çok az bir kaşar peynir yediriyorum kaşar kilo aldırr diye nutella yeme aşkına helva bal sokuyorm ağzına tam 1 saat sürüyor bi kahvaltı öğleden sonra meyve yediriyorum akşam da yarım kase yoğurt çorbası diğer çorbaları da yemez hepsi bu ama kek çok seviyo o yüzden gün aşırı kek yaparım portakkalı ıspanaklı çikolatalı vs en azndan bişey yesn diye şuan tam 42 aylık anca 14 oldu
Yensar DefneRana3881 ay askında ben oğluma baya yediriyorum ama almıyor galiba yada ben mi bilemedim sizce nasıl bu arada yumurta alerjimiz devam ediyor kahvaltı 5 zeytin helva domates 1 bardak süt patates kızartması 1 dilim Nutella ekmek ara öğün 4 ceviz 10 badem öğlen 1 kase çorba farketmez 1 kase de yoğurt. Akşam makarna köfte veya ıspanaklı yoğurt veya tavuklu pilav veya pırasalı börek ayran veya etkilemek ayran böyle böyle işte yemekten birkaç sonra puding’muz ‘meyve işte ne barsa
Tugce1634 Benim kiz da 29 aylik.11.300 anca kilosu.boyu 95 cm.o yuzden ince uzun,zayif duruyor.keske bana cekmeseydi,ben de zayifim.istahi eh diyelim.şu Zühre ananin macunu varmis.Kullanan varsa iştah icin,yazabilirler mi lutfen😒
Tugce1634 Yensar normalde vermem birsey ama cidden biraz istah lazim cocuga.bazen normal yiyor,bu arada ite kaka yediriyorum biseyleri.bilmiyorum ne yapmali,almali mi
Yensar Tugce1634 ben de vermiyorum ama vermek mi kazım bilmiyorum gerçekten herkes bişeyler veriyor 😅
Tugce1634 Yensar 😄evet,bazen kisitliyorum gibi geliyor herseyi.anneme kalsa ben engelliyorum.cocuga illa reçel vercek,hazir kurabiye kek yesin nolcak diyor.arada yiyor onlara gittikce hani ama ben evde vermiyorum sekerli seyleri pek.haftada 1-2 kek yapiyorsam onu yiyor bizim yediğimiz kekten mesela.ama baska neler vermeliyim benim aklim almiyor artik.kilosunun az olmasinda kendimi suclar oldum.
Yensar Tugce1634 aynen geçen gün oğluma ilk defa topitop verdim biraz yaladı diyor ki zararlı anne sonra yerim 😅😅😅biz böyle alıştırıyoruz DİE mi iştahsızlar acaba soruyorum kendime bazen ama bilemiyorum
Singlemom 29 aylık kızım 12 kilo doğduğundan beri iştahsız her yemeğe öğürüyo kullanmadığım vitamin takviyesi kalmamıştır yemek vermesem yaşar günlerce🤦♀️🤦♀️
Tugce1634 Yensar evet benim kizim da ayni.soruyor yemeden once mesela gofret vs gibi seylerde.biz de etkilemisizdir cocuklari, üzücü ama zararli olur diye kisitladik ters tepti heralde bizimkilerde.