Birdunyabircennetannesi Guldan_ 10 TL olması lazım çok değil 5 litre suya karıştırıyorsun tozu her kaka yapışında 1 çay bardağı veriyorsun
Ozgetubaturkoglu Guldan_ Kakası altı ayda düzelmeyenleri okumuştum nette biryerde mikrop vücuttan atılsa bile bağırsakların düzene girmesi zaman alıyor vs diye
aylizinannesiii Ozgetubaturkoglu Aşısını neden yaptirmadiniz aşı olduğunda bile rota virusu hafif geçiriliyor diye biliyorum cok gecmis olsun
Ozgetubaturkoglu Guldan_ Kakasını fotograflaysbilirseniz atın buraya aynı mı söyleyelim fakat doktors götürmekte fayda var alerjide olabilir
Ozgetubaturkoglu aylizinannesiii Sağlık ocağı tarafından uyarılmadık maalesef vakti geçtiğinde aşı hatırlatıldı aşının vurulması gereken tarihin üstünden baya geçti rota aşısı vardı fakat size ben söylemeyi unuttum denildi ilk çocuğumuz olduğu için bilmiyorduk da
aylizinannesiii Ozgetubaturkoglu Bizide uyarmadilar doktorumuz soyledi bize ikinci ve dördüncü aylarda rota aşısı var diye sağlık ocakları özel aşıları pek hatirlatmiyor galiba
tenceretavakuskana Ozgetubaturkoglu gecmıs olsun Anne sutu alıyosa emzırm kampı yapın su verıyosanız kaynatın sogutun mutlaka onun dısında doktor gereklı gorurse serum takvıyesı yapr tekrar