Durumommy Kuzeyimmmm bizim ufaklıkta emdikten sonra kusarsa burnundan da geldiği oluyordu sizinki emdiği esnada mı geliyor tam anlamadım ama kusarken geliyorsa normal
snyck Kuzeyimmmm kızım 2ay 10gunluk sütüm asiri degil emerken bazen ağzında biriktiriyo yutmuyo yada yuttuğu esnada hareket ettirirsem kaldırırsam falan burnundan geliyo bizimde
AbaSema 3 aylık olcak kızım dogdugundan beri bazen günde iki kere oluyo cırpınıyo o anda hep farkediyorum sallıyorum geciyo sonra korkuyoruz tabi reflü olabilir düşünüyorum bende doktorumuzu arıcam