Kizlar dünden beri fark ediyorum üst ön dis etinde sislik ve beyazlama var 2 tane yan yan. Asagi bakiyorum öyle bisey yok.
sizce cikarir mi ? 4 ay 22 günlük kizim.
ilk üstten cikaranlar var mi? Nezaman cikardi bebisiniz? Belirtileri nelerdi nasil fark ettiniz? ☺️