EzgiBade Hanımlar kızım 2 aylık. 2 gunde bir banyo yaptırıyorum. Banyo yaptığı gün saçları cok guzel oluyor ertesi gün sanki ıslakmış gibi yağlı gözüküyor. Normal mi bu
BelisMelis411 EzgiBade hastanede yatıyoruz suanda bızım kızında sacları oyle vallahi konak olmasından korkuyorum serum takılı yıkayamamda onu suanda acıl sekılde geldık yoksa yıkar gelırdım bılseydım napılabılır kı 😔
SeninAnnenBirMelektiYavrm EzgiBade bebeklerde oluyor oyle 3 aydan sonra düzeliyor bir hafta yıkama yağlanmiyor
HonKiPonKiDoNiNo EzgiBade Cinsiyle alakali.. Benim sacim ince telli ve yagli 2 gun banyo yapmasam parlar.. Kizimin sacida o sekilde bana cekmis.. Yagli sacla pek oynanmamali elledikce, oynadikca daha cabuk yaglanir.
Kubrabb EzgiBade bizde 33 günlüğüz saçımız ince telli epeyde çok 4-5 günde bir zor dayanıyorum yıkamak için insallah çabuk geçer bu durum
Aliaslan1 Kubrabb benim oğlum da çok saçlı doğdu hala da maşallah saçları ama 3.5 aylık olduk hala öyle şampuanı değiştirince biraz azaldı ama devam ediyor
Elif3425 EzgiBade geçenlerde yine böyle bir post açılmıştı genelde dalin şampuan kullananlarda görülüyordu yazmışlardı bizde dalin kullanıyoruz baya da büyük boy almıştım bitsin değiştirip bir de öyle denicem
Aliaslan1 EzgiBade ay benim oğlum da öyle bazen akşamına yağlanıyor şampuanı değiştirdim bir tık azaldı ama yine de yağlı 😂
EzgiBade Aliaslan1 teşekkürler ikisi de var bende bitene kadar kullanırım artık sonrasında baska marka deneyeyim
Aliaslan1 Kubrabb avokadolu ilk aldığımız sonra bi köpük şampuanı var ondan aldım omda biraz yağlanması azaldı. Avokadoluyu da vücuduna kullanıyorum sadece