alptoyyy Göndereceğim kargo var ama evde saracağım bir poşet yok o yüzden sürat kargonun ambalajı var ona koysam olur mu ya ptt kabul eder mi ?
Nediyebilirimki alptoyyy dolap veya gardropstan yolluyorsunuz sanırım 😊karton veya gazeteye de sarabilirsiniz kutu falan varsa ne göndereceginizi bilmiyorum ama herhangi bir poşet yokmu kii
kartalice38 alptoyyy ben hep ptt ile gönderim yapıyorum orada kendileride ambalaja koyuyorlar evden market poşetiyle götür orada çıkar pttninkine koy 😊😊
alptoyyy birtutamsac ya bir kere market poşetine koydum yoktu diye kadın kötü yorum yapmıştı bidaha cesaret edemedim
Nediyebilirimki alptoyyy valla ben de kargo gönderiyorum ama poşete falan koymadan kabul etmiyorlar kırılır yırtılır falan diye