Ne kadar cok covid ve ateş postu açılıyormus aslinda insan basina gelmeden farkında olamıyormus😔 40ları gecen inatci, dusmeyen atesimize ibufren iyi geldi doktorumuza da danisarak dun gece verdik ve cok sukur biraz daha dustu atesi. Hala atesli bugun 2.gunumuz insallah bir an once biter gider bu illet🙏🏻