Makaron_88 Aylinoz7 benim sabah öğle akşam mama alıyor ama artık biberon değilde bardak olayına ne zaman geçebilirizki
Aylinoz7 Makaron_88 canım ben mamasını hala biberon kullanarak veriyorum ama suyu meyve suyu veya kefir gibi şeyleri bardak ile veriyorum
Aylinoz7 Makaron_88 inek sütü direk veriyorum benn canım. Muhallebi yaparsam içinde kullanıyorum veya sütlaç yapıyorum o şekilde fakat direk verilmesini doktorum önermedi bir faydası yok dedi bebeğe inek sütünün
Makaron_88 Aylinoz7 ben sabah öğle akşam mama veriyorum benim doktorda gündüz mamayı kaldırıp süt verebilirsin dedi aoç felan yada devam sütleri varya onları .bende şaibede kaldım
reyhannnn Aylinoz7 bende aynı sorunu yaşıyordum oğlum hiçbir şey yemiyordu doktora götürdüm kan değerleri düşük o yüzden yemez demişti sizde bi baktırın isterseniz kansızlık da iştahsızlık yapıyormuş
Aylinoz7 alptoyyy akşam 9.30 uyuyor. Gece 2 kere biberon ile uykuda besliyorum. Sabah da 9 da uyanıyor
reyhannnn Aylinoz7 ferro sanol B şurup bunu çocuk doktorumuz verdi kansızlığı çabuk geçiyor dedi üniversite hastanesine götürdüğümde de ferrum damla vermişti biz tedavi dozunda başlamıştık ama şurup daha etkili damlaya göre
Aylinoz7 alptoyyy ama gece kendi kalkıyor canım mızmızlanıyor gözü kapalı mamayı yiyor eğer uyanmazsa ben yedirmiyorum
alptoyyy Aylinoz7 kan değerlerinize baktırın bizim kansızlık vardı ilaç kullanmaya başladı en azından yine yiyor biraz
reyhannnn Aylinoz7 uyuduğu zaman falan deneseniz bizim ki de durmuyordu ama ağlatarak da olsa mecbur alıyorlar 😞
reyhannnn Aylinoz7 bi tür demir takviyesi arı sütü içermiyor diye biliyorum kansızlık ve iştahsızlık için veriyorlar