Kızımın 2 beşiği var birisi yeni doğan gibi küçük ama mecburen onda yatıyor diğeri odasında mobilya beşik takımı, onda yatamıyor çünkü sürekli emmeye kalkıyor ve sallanıyor gece boyu, o istediği gibi sallanmıyor, bende idarelik beşik bakıyorum ama park beşikler uygun mu sizce? Memeden kesince kendi yatağına geçiricem çünkü o beşiği sonradan baza falan da olabiliyor? Yani sığar mı sizce park beşiğe, 80 cm boyu var.