Benim bebeğim 10 aylık doğduğu zamandan beri kullanıyorum kilo alımı iyi bende beğeniyorum smayı ama bence Hepsiburada Trendyol gibi yerlerden almamalısınız onlar sanırım beklemiş mamaları gönderiyorlar ve çok ağır kokuyor bebeğim hiç içmedi o yerlerden ne zaman alsam ben hep e bebekten alıyorum tabi nerden alacağınız size kalmış