Merhaba arkadaşlar,
1,5 ay önce yaptığım ani bir hareket sonucu sağ dizimde şiddetli ağrı şikayetiyle doktora gittim ve çekilen MR sonucu 3.derece menisküs yırtığı olduğunu öğrendim.
1’5 aydın ağrı keisici ve kremlerle elimden geldiğince istirahat durumundayım.
2 farklı doktor görüşü aldım ve her ikisi de ameliyat son çare dediler ve gönderdiler.
Evde uygulayabileceğim bir egzersiz ve gerekli olduğunda ağrı kesici kullanmamı önerdiler
Benimse küçük bir çocuğum var ve çok zorlanıyorum, bazen psikolojim çok zorlanıyor ve umutsuzluğa kapılıyorum.
Aranızda kendisi ya da yakını bu rahatsızlığı geçiren ya da geçirmiş olan varsa ve tecrübesini paylaşırsa çok mutlu olurum
şimdiden teşekkürler 🙏