Merhaba arkadaşlar . Hayırlı kandiller . Ben kovid oldum bugün 4 . Günüm karantinada oğlum da dün oldu ve agliyo uyuyamiyor atesleniyo var mı böyle yaşayan oğlum 9 ay 20 günlük lütfen yardım edin fikirlerinizi bekliyorum napmam gerekiyo nasıl gecircez bu ilett hastalığı .😢