bebishmom Açıkçası aldığım kitapları, almadan önce mutlaka incelerim, tavsiye üzerine değilse. Netten alacak olsam bile bkm,d&r vb bir yerden, mutlaka gidip bakarım. Resimlerine ayrı, içeriğine ayrı. O yüzden şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadık ki, kütüphanesini her ay dönüşümlü değiştirerek ve yenileyerek ilerliyoruz. Daha doğmadan adedanın setini, sincap yayınlarının, Ezo Sunal, eolo, iş bankası kültür ve yapı kredinin birçok kitabını almıştım ki, bunlar dışındaki kitapların pedagog onaylı olup olmadığına da dikkat ediyorum. Oğluma sadece eski masalları ne anlatıyorum ne de kitaplarını aldım. Kırmızı başlıklı kız ve uyuyan güzel 3 boyutlu kitapları hediye gelmişti ama maalesef onları çıkartmadım bile ortaya. Birinde kurt çok kötü çizilmiş, ki çizilmese bile kurt kırmızı başlıklı kızı yemiş, sonra onu karnından çıkartmışlar diyemem:) Diğerinde de bir cadının, kızın hayatını etkilemesi vs. Bunları bu yaşta anlatamam da, okuyamam da diye düşünüyorum :) Bir de masal anlatan kuzucuğu var. Onda da yalancı çoban ve Ali Baba ve 40 Haramileri dinletmeden geçiyorum. Birinde kurt çobanı yiyor. Diğerinde öldürmekten bahsediyor. Fp’da genelde sıkıntı yok ama köpekçikteki aslan sesi taklidi bence gereksiz olmuş. Onun yerine farklı bir hayvan olabilirdi. Onu da küçükken atlayarak geçiyordum. Artık öyle bir sorunumuz yok tabi 27 aylık oldu, kendisi daha beter ses çıkartıyor da aslan niyetine :) Olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum. Çevremde bu konuda biraz alaya alınmışlığım da var, ama gülüp geçiyorum sadece:) Biz küçükken nelerle, ne masallarla büyümüşüz öyle :) iyi ki travma yaşamamışız :))