30 aralıkta diyete başlaıdm 7 kilo verdim ama şuan çok zorlaniyorum, özellikle kaçamak yaptığım günlerden sonra,Allahın nimetlerini yiyemiyorum sucuklu kaşarlı tost,tavuk baget,daha neler neler, ama diyete de devam etmem lazım kendimi bu haliyle beğenmiyorum 😫ha sabir diyerek direniyorum, sizler nasıl yapiyosunuz arkadaşlar ben bazen dayanamıyorum ya😭😭ama sabahları elma sirkesi içtiğinde açlığı daha az hissediyorum iştahım çok olmuyo da o da çok kötü kokuyo bu aralar onu da bıraktım acaba ondan mı? Bu kadar iştahımın açılması son günlerde