Zahide97 Merhaba çok merak ediyorum yediğimiz şeylerin tadı süte geçer mi Eşim ve annem acı çok yeme sütüne geçer vs diyorlar ne kadar doğru bilmek istedim
Mysons Zahide97 ay bende merak ediyorum bunu da. Gecen şu icti baya oğlum 6 aylik. Noldu oğlum acili kebap mi yedin dedim. Dalgasına söylemiştim ama evet sen yersen gecer dediler