UmayUrazMoms Başına böyle bir şey gelen var mı alalı bir ay oldu anca yıkadım yıkamadan önce gayet büyüktü hatta değişim mi yapsam felan dedim bir yıkadım küçüldüler internetten aldım bu arada
CaglaC UmayUrazMoms bende genelde ordan alirim ama hiç ole kuculme olmadi yeni aldıklarımı hep 30 yada 40 da yıkıyorum üstüne kurutmaya atıyorum genelde kurutma kucultuyor diyorlar
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi UmayUrazMoms Kaçta yıkadığınızı bilemezler,bu yüzden kabul etmezler diye düşünüyorum. Ben 60 derecede bile yıkıyorum bu güne dek küçülen çeken kıyafete denk gelmedim lcwaikikide.
Duyulurum UmayUrazMoms iç etiketleri duruyorsa ve yıkama talimatına göre yikadiysaniz götürün mağazaya durumu anlatin yardımcı olurlar
Tatlican UmayUrazMoms Yikanilan ürunu almaz bence.kac derecede yikadiniz ben hep ordan aliyorum hic skıntı yaşamadım