Kızlar bir sorum olacaktı
Kızım 3,5 aylık ilk doğduğu zamanlarda beslenmesi gayet içime siniyordu. Meme mama birlikte gidiyordu. Meme ve biberonla birlikte. Sütümü sağıyordum öyle içiyordu her beslenmede 90cc içiyordu.
Şimdi biberon tutmuyor. Çalışıyorum. Sütümü sağıp gidiyorum ve inanılmaz bir savaş halinde biberonla. 30cc anca içiyor. Büyüdükçe beslenmesi artıyor biliyordum, bizimki giderek azaldı. Benimle aynı durumu yaşayan var mı. Ne çözüm ürettiniz