Güzel anneler merhaba. 26 günlük bir kızım var ve ilk bebeğim, tecrübesizim oldukça. Bebeğim emmeye başladığında gürültülü bir şekilde kaka yapıyor, altını dolduruyor. Emmesi bittikten sonra tekrar ıkınmaya devam ediyor, kendini çok zorluyor. Mesela biraz önce altını değiştirdim kaka yapmıştı sonra emzirdim. Emzirme bitti tekrar ıkınmaya başladı zorladı ağladı tekrar kaka yaptı. Süt bebeğimin midesinde durmuyor mu anlamıyorum bu normal mi sizce? Bir de Biogaia damla kullanıyoruz 3-4 gündür. Ama 2 gündür daha yoğun gaz sancısı çekiyor kıpkırmızı oluyor kıvranıyor uykudan uyanıyor o öyle oldukça bende çok üzülüyorum, sadece gaz masajı yapıyorum kendim kimyon içiyorum yine de etki etmiyor. Acaba besin alerjisi mi var diyorum ama kakası normal kan ve mukus yok.