Kızım 2 yaş 2 aylık anlatıyorum annecim sen artık büyüdün yemek yicez diyorum hasta olmuş meme emmeyelim bak artık süt bitmiş ( yok artık gerçekten çok acıyo) sabır taşı sürdüm onun o iğrenç kokusuna ben dayanamıyorum kızım aldı emdi yine napicam ben 🥺çok büyük bi hata yaptım emzirmekle uykuya geçiş yaptım biraktiramiyorum gündüz bı şekilde oyaliyorum peki gece? gece uykuya geçerken emiyo uyku arası uyanırsa yine emiyo imdat diye bağırıp kaçmak istiyorum 🥺