Merhabalar 5ay 3 günlük bebeğim var . Sallanarak uyuyor 5.ayın başlarında bıraktım piş piş açıp yanına uzanıyorum hafif hafif poposuna vuruyorum ilk başlarda çok ağlamıyodu bu 3.haftamız iyice çıldırmaya başladı çok zor geçiyo uykuya çok zorlanmaya başladım sallamakta keisnlikle istemiyorum ama çok ağlıyo artık yırtına yortına bazen kaldırıyorım bazen devam ediyorum piş pişe bazen konuşuyorum sakinliyo yıprandım çok acaba kırılma noktasında mıyım daha sabretmelimiyim fikrinize ihtiyacım var😩