Bugleminannesii Bi ayımız doldu Bebek uyanmadıgı taktirde emzirme sıklığı nasıl olmalı uyandikca ağladıkça emzirme dışında sizce herhangi bi Doktorum yok iki saatte bir emziriyorum hala
Lulemom Bugleminannesii bebek ne zaman isterse o zaman. Ben ilk 3 ay 2 saate bir emzirdim. 3 aydan sonra 2.5 saate uzattı. Sonra 3 saate derken şuan 6 aylık 4. Ayından beri 4 saate bir emiyor. Bazen 5 saati de buluyor
Suleasya Bugleminannesii bebek acıkınca emzirin .Sarılık riskini attıktan sonra bebeğe göre yol almak gerekiyor en azından benim doktorum öyle söylemişti bebeği memeye bağımlı hale getirme demisti . 20.gunden sonra 3-4 saatte bir emzirebilirsin zTeb aç bebek durmaz huzursuz olur aç bebegi anlamamak imkansiz demisti o belli eder demisti
fgnrcp2704 Bugleminannesii canım bebeğine bağlı ne zaman isterse emzir korkma ilk dört ay hızlı kilo alıyorlar sonra çok yavaşlıyor ben gak guk dedikçe emzirdim😂 40 çıktıktan sonra geceleri kaldırmayı bıraktım 2 3 saat arayla kendi kalkıyodu sonra büyüdükçe arası uzadı şuan 7 aylık geceleri sadece 1 defa emmek için kalkar 🧿☺️
Bugleminannesii Suleasya cnm bi aylık olduk sarılık teşhisi koyulmadi daha önce ama böyle gözlerinin beyazı biraz sarariyo sütüm az gelince oysa 15gunden sonra sarılık olmaz diyorlar diye biliyorum yanlışmj
Suleasya Bugleminannesii 3 aylık olana kadar kızımda sarılık vardi .Hastaneye yatmadi ama uzamış sarilik diyorlarmış. Anne sütünün yağlı olmasından kaynaklı oluyormus vücuttan sariligi qtamiyormus bebek .sizinkini değeri ne acaba sarılık değeri suan . 10 un qltinq düşmedi ise uzamış sarılık oluyor
Buketylz94 Benim kızım da 27 günlük bazen çok derin uyuyor uyandıramıyorum doktorum 3 saate kadar bekleyebilirsin 3saati geçirme emzirmek için dedi.acıkınca belli ediyor zaten