Senemmm11 Temmuz ayında kapandigim geldi aklıma. Zorluyor mu? Eh biraz ilk zaman.😂 Tamamen seçeceğiniz şal ve giyim kumaşları önemli. Ben tafta ile kapandım güzel duruyor diye. Allah’ım hem kulağımda hışır hışır ses yapıyor. Hem çok kalın.🤦🏻♀️ İnceleri de var ama rahat bir kumaş degil. 😂 Alışıyorsun. Öyle bunalmiyorsun. Pamuk şal öneririm ben, hem rahat şekil verilir hem seni bunaltmaz. ☺️