Pashador15 görme bozukluğundan kaynaklanıyor göz tembelliğide gözlük takmazsan gözün arkasındaki damarlar görevini yapmıyor yine söylüyorum sakın ihmal etmeyin kim ne derse desin ne kdr küçük yaşta başlarsa o kadar çabuk toparlanır bu arada tek gözündemi var astigmat