1kelebek1panda canım son evreydi 3 ay yaşamaz dediler 13 yaşadı, biz elimizde gelen her şeyin fazlasını yaptık ,bir çok özelde muane oldu, özellikle beslenmesine çok dikkat ettik. Sonuç olarak beynine sıçradı, felç geçirdi, yatağa bağımlı oldu, bacakları inceceik kaldı atrofi oldu, hastane eve gönderdi ama biz acılarına dayanamiyorduk çok acısı ağrısı vardı, termal dönem dediler hastaneye yatırdık 3 gün sonra vefat etti😔😔