Kızlar mrb. 2bucuk aylık bebeğim var uyumadğında uyanık kaldığında sürekli mız mız ağlıyor sebepsiz yere karnı tok altı temiz oluyor tekrar uykusu gelince uykuya geçemıyor.o an hiçbir pozisyonda durmuyor.kolikten olsa belli saatler olur ama bu uyanık kaldığı her sürede mızıltılı.böyle bebeği olan varmı yoksa tek benim ki mi? Kafayı yicem artık 2.bebeğim ilk çocugm hiç böyle değildi.Eşimde yanında 7aylık olana kadar birisi kalsın annelerden diyor bende istemiyorum herkesin kalıyor bir sen istemyrsun diye söyleniyor.önerisi olan varmı?