Golden goat kullanıyoruz biz, benim oğlum da üç aylık. Kabızlık falan yapmadı hiç, gazını da çıkarıyor kolayca. Aynı zamanda anne sütü de sağıyorum farklı gelmiyor itirazsız içiyor. Aptamil ve hipp çok gaz yapmıştı ve anne sütünden sonra onların tadını alıp içmiyordu, uykusunda farkettirmeden içirdiğimi de sindiremeyip kusuyordu.