Yotubda gormustum bebeklerin yuzune peceteyle yukarı asagi surtunce uyuyolarmis tabi ben denedim ama 5 aylık uyurmu peceteyi yemeye calisiyo cocuk 😂😂😂 galiba yenidogan bebeklerde oluyo deneyen var mi merak ettim biraz sacma ama denemekte fayda var 😂😂😂😂😂