basakhanim34 her yere halı koydum ben. Boş yerlerde de yolluk var. Zemin parke değil bizim o yüzden çok korkuyorum. Halıya düştüğünde de içim acıyor ama ne yapalım öğrenene kadar arkasında gezdim arkasında olduğum halde aniden düştüğü oldu . Oyun oynadığı yerin duvarlarına da yastık çevreledim aniden düşerse duvara çarpmasın diye. Şu an 11,5 aylık biraz daha dengeli hareket etmeyi öğrendi yine de pat diye düşüyor