Prettymom Daha önce gece uykusuyla ilgili post açmıştım. Şimdi de gündüz uykusu böyle böyle çözeceğim inşallah 😄 3 aylik kizim var gündüz bazen 3 saati geçirerek uyuyor sizce uyandırmalı mı?
Rubab_Mommy Prettymom Emzirme acisindan soruyosaniz.Kilosu iyiyse uyandirmayin acikinca kendileri uyaniyo zaten.Uyku kalitesini bozmayin
Lulemom Prettymom her ayın bi uyuma saati var. 3 aylığın kaçtı hatırlamıyorum ama sanırım en fazla 2.5 saatti. Emin değilim tabi. ben 3 ayı bitirdiğinden beri saati geçiyosa uyanırıyorum. Yoksa diğer uykularını uyuyamıyor. 6 aylık şuan
Nefeess Prettymom Tam olarak kaç günlük benim bebeğimde derin ve uzun uyurdu şuan 3 ay 5 günlük yaklaşık bir haftadır 1-1.5 saat uyusun da uykusunu alsın diye kırk takla atıyorum atak haftasındayiz 😕
Prettymom Rubab_Mommy yok emzirme değil de gündüz 3 saati geçirmeyin uyandırın diye duyuyorum bazen genelde emzirdikten sonra uykuya dalıyor.
Prettymom Nefeess 2 ay 24 günlük tam 3 aya girmedik henüz biz de yeni çıktık atak haftasından 12. Hafta atağına önce girdi 5 gün sürdü kabus gibiydi o hafta şimdi yeni yeni sakinlesti tekrar