Tospigim21 Prenses21 Ben memnun kaldım kızımda çok pişik vardı kıpkırmızı kabarikti doktorumuz önerdi baya bir süre kullandim 4 ay falan çok iyi geldi şimdi de sudacrem kullanıyorum Allah’a şükür pisigimiz kalmadi
birprensesannesi_5050 Prenses21 ben kullandım cok memnnun kaldım ıslak mendıl kullanmadan yıkayın poposunu biraz kuduruktan somra sürün geçecektir bu surede ıslak mendıl kullanmayın
Nealakasivarrr Prenses21 hametan candır. Gerisi heyecan. Yalnız ben hametan sürmeden önce ince bir bebe yağı sürüyorum. Çok iyi oluyor
uykutulumu35 Prenses21 bebeğimin poposu bir keresinde pişiği ilerlemişti mavi hametan geçirmişti. Bir de günlük olarak yeşil tüpteki arko kremden kullanın çok geliyor
RainOverMe En son alerji kasıntı tarzı sorunum vardı emzırdıgim için bunu verdi dr. Arada kızımın poposunda da kızarıklık kabarma gıbı oluyor suruyorum hemen toparlıyor. Cok mu fazla pişiği cok gecmıs olsun
Oslem33 Prenses21 yeni başladım ben mavi hametana ıkı gundur suruyorum bakalm yazarım memnun kalırsam
Nealakasivarrr Oslem33 afedersiniz kaka yaptığında yağdan dolayı kaka poposuna yapışmıyor. Ben altını değiştirene kadar da pişik olmuyor
Mercimek_Alp Prenses21 sabah popişini temizledim mavi hametani sürdüm ikibci alt degiştirmemde pisigi geçmişti cok iyi tavsiye ederim