Pasannesi shining_star diş kaşıma zıkkım sopia okadar para verdim instamom annelerden özendim.yüzüne bakmadı.sonrada kayboldu gitti hala bulamıyprım cok gereksizmiş
Srpslk adastra aynen benimde öyle ne hevesim vardı onla evde dolanacaktım dısarı cıkacaktık bi kez bile durmadı icinde bosa para gitti cok acıdım o gidem paraya :)
kahvekokusuu adastra benimde aldigim en cok kullandigim seydi sling ve kanguru🥰 Bende en gereksiz oyun halısı oldu hic durmadi üstünde
asiltonunmommysi luciferrr benim oğlum 2800 doğdu 2600 e falan düştü 3 aya kadar hastane çıkışlarına girdi 😂 ben hala 0 3 aylık giydiriyorum oluyor 6 aylık.
Oykunil luciferrr bizimde yeni doğanı nerdeyse 3. Aya kadar giydi😅 bende onu az almışım ne bilcem küçük doğacak sonra bidaha wlma telaşına girdik
Melek-76 _tospikannesi aynen babynest keşke almasaydım tek başına ana kucağı bütün işimi gördü keşke sadece ana kucağı alsaydım
Yoruldum shining_star hiç gereksiz bir şey almadım vakti gelince bebeğin ihtiyacına göre aldım hepsini de kullandı önceden alınınca genelde elinde patlıyor
defneninannesiii2 Kanguru aldım çok kullandık ondan pişman değilim eşim hala kullanıyor sadece çok gazlıydı ilk zamanlar bebeğim ve şu mideye takılan kiraz çekirdekleri şeyi vardı ondan aldım hiç kullanmadım beceremedim de zaten öylece duruyor
cerkezkiz06 defneninannesiii2 aaa bizimde mesela en cok kullandigimiz seylerden biri o. Demekki bebekten bebege degisiyor her sey. Ama cok tavsiye ederim ben gercekten yararini gordum
Benekist defneninannesiii2 bnde kanguru almayı düşünüyorum bu ara kac aylıkken kullanmaya basladiniz ve hangi modeli ve markayı aldınız
Lilia defneninannesiii2 ısıtılması gerekiyormuş bende başta hiç ısıtmadım ne saçma demiştim ama sonra ısıtınca biraz rahatlattı sıcak ya
Ayzsnkal -erCansu- kesinliklee aldık kocaman şeyi arabamızın bagajı küçük sığmıyor yarısı önde yarısı arkada 1.58 boyumla açması kapaması dert😂ağırlığıda cabası oğlan 2 yaşına girecek hala satamadık🤦♀️
semoshKa -erCansu- ayy o benim hayat kurtarıcım, verdiğim her kuruş helali hoş olsun. Evde kullandım, içinde uyudu, iş yaparken onda oyaladım. Nereye gitsem yanımda gezdirdim. Dışarda kullanıyorum kapıda hemen silip içeri alıyorum. Canım bebek arabam 🥰🥰🥰
Saafie shining_star Pişman olacağım birşey pek almadım daha doğrusu gereksiz birşey almadım ama zorlarsam oioinn kaşığı diyebilirim
2maviboncuk shining_star Silikon mama önlüğü çok beğenerek ve kullanışlı olduğu için almıştım ama oğluşum hiç böyle düşünmedi ve taktırmadi 🤦♀️
Minnakelifim03 shining_star ben oyuncak olarak örnek vereyim hani bu balık tutma oyunu varya onun kucuk boyutunu 36 tl ye almıştım bi kere aldığımda hevesle oynadi sonra balıklar bi yere oyuncak bi yere gitti. Diş kasiyicida gereksiz bi kere bile qlmadi
Bebegim_28 Minnakelifim03 yaa nette bende gördüm balık tutma oyunu çok heveslendim bebeğiniz kaç aylık acaba dikkatini çekmedi mi