Kızım 3 buçuk aydan beri dönüyor, desteksiz oturabiliyor yere bıraktığım da sürünüyor ama her hangi bir emekleme çabası yok birde bişey yedirirken mama sandalyesine oturttuğumda pek yiyemiyor yarısı geri dökülüyor o yüzden anakucağında yediriyorum genelde pütürlü şeyler denediğimde de yutmuyor pek boğazına kaçırıyor öğürüyor😅 sesler çıkartıyor çığlık atıyor bir şeyi almak istediğinde belli ediyor anlayabiliyoruz ama dede, mama, baba vb şeyler demiyor ben mi acele ediyorum yoksa daha böyle olması normal mi acaba 🤔 6 ay 17 günlük